Abteilungsleitung

Die Abteilungsleiterinnen sind zuständig für die Organisation der Abteilung und Ansprechsperson für jegliche Fragen und Anregungen.

Mara Keitel / Maimu

Ich bin d'Maimu und bin sit em Früehlig 2006 bi de Pfadi Escheberg debi. 3 Jahr spöter bin ich denn Pfadileiterin worde ide Gruppe Adler und sit em Summer 2015 hend d'Orenda und ich d'Stufeleitig vo de Piostufe Eschenberg/ Bubenberg überno. Well ich am liebste under vill Lüüt bin, bedüted min Name Chlammeräffli.

Usserhalb vo de Pfadi kennt mer mich als Mara Keitel. Im Summer 2015 han ich d'Matur a de Kantonsschuel Büelrain gmacht. Nacheme erlebnisriiche Zwüschejahr hani a de PH Züri s'Studium zur Seklehrerin aafgange. I minre Freiiziit bin ich am liebste sehr aktiv, gahn a Konzert, mache selber Musig, bin am Reise oder gnüss d'Zit mit mine Fründe dihei.

Pascale Müller / Jiminy

Ich bi d'Jiminy und bin sitem Früehlig 2006 ide Pfadi. Uf de Pfadiname bini tauft worde, willi so fröhlich, ufgstellt, ehrlich und hilfsbereit seg, gnau wie d'Grille vom Pinocchio. Nachere lange Ziit als Rudel-, spöter Meuteleiterin ide Meute Balu, bin ich jetzt ide Abteiligsleitig. Ade Sämstige bini jewils no bide Fünkli Hotzeplotz ahztreffe oder plane grad öpis fürd Roverstufe Escheberg. Ich froi mi uf wiiteri spassigi und interessanti Pfadijahr! Usserhalb vo de Pfadi kennt mer mich als Pascale Müller. Sit em Herbst 2016 studier ich Psychologie und Erziehigswüsseschafte ade Uni Züri. I minere Freiziit tueni gern singe, lache, schwümme, mach öppis mit Fründe, bin im Grüene oder natürli ide Pfadi.


Kassierin

Unsere Kassierin ist für das Finanzielle der Abteilung Eschenberg zuständig.

Dorothe Wachter / Ara

Ich bin Ara, sonst heisse ich Dorothe Wachter. Nachdem ich das Gymi im Jahr 2012 (Büelrain, Winterthur) abgeschlossen habe, war ich während neun Monaten als Au-Pair in Frankreich. Momentan mache ich gerade den Master in BWL in Fribourg und arbeite nebenbei.

Meine Hobbies sind natürlich Pfadi, Fussball, Saxophon, im Winter fahre ich Snowboard und sonst treibe ich allgemein gerne Sport. Ich bin schon seit dem zweiten Kindergarten in der Pfadi (seit 1999). Nach meiner Laufbahn als Abteilungsleiterin und Fünklileitern bin ich momentan als Kassierin der Pfadiabteilung Eschenberg tätig.


Jugend und Sport (J&S) Coach

Unser J&S Coach hilft uns bei der Planung von Lagern, damit diese über J&S angemeldet werden können.

Carmen Schneider / Contenta